onsdag 16 september 2009

Jag hittade mig själv igår på ett kort där jag var fyra år. Jag hade änglablick och kopparlockigt hår. Med lena kinder och mjuka drag, mitt oförstörda forna jag som motsatsen till allt jag är idag. Jag satt förstenad och funderade ett tag- VAR ÄR MIN OSKULD OCH MITT SAMVETE IDAG?!

Jag har målat badrummet ljusgrått! Mycket bättre än det pissgula som var där innan. Man fick liksom ingen ro där man satt. Jag ska bara måla kanterna en gång till och sen kör jag på med det andra lagret. Kim får hjälpa mig med taket. Det kommer bli awesome!


Jag har gått och blivit brakförkyld så nu sitter jag hemma och tittar på hela första säsongen av "I en annan del av Köping". Jag borde snart sätta mig och plugga klart om Downs syndrom, men jag har ingen ork. Blir väl att sova eller bada senare.

I morgon åker min älskling med Martin till Stockholm. Antar att jag får ringa mamsen och be henne pyssla om mig ^^

Kramen

1 kommentar:

  1. hej!tack för kommentaren på min blogg om dom virkade converse skorna:-)

    har man virkvana är dom inte så svåra ;-)
    vill du att jag gör sånna kan du maial mig på halge2000@hotmail.com

    mvh jeanette

    SvaraRadera