tisdag 7 april 2009

Jag har precis haft Vård och Omsorg och kollat på filmen "se döden" av Lars Westman... Bästa dokumentären på väldigt, väldigt länge. Jag har till och med tiggt på Majny och fick låna hem den att titta på en gång till. Någon som vet vart man kan få tag på den? Den var inte lätt att googla....

Sitter för övrigt och chattar med Örebroan och Ida. Örebroan läser och Ida sitter tydligen utanför Haga och väntar på Samelina. Jag mår bättre än någonsin, eller iallafall på mycket länge. Fy fan vad skönt! Nu ska jag snart knalla hem från skolan, titta på Se döden, igen, och plugga på Vård och Omvårdnadsfrågorna om hjälpmedel. Jag har en tyskauppsats, ett brev på tyska och näst intill hela min Studytour kvar att skriva. Jävlar i min låda, när man går i skola kan man ju iallafall inte klaga på att inte ha något att göra. Minns inte när jag sa "jag har inget att göra".

3 kommentarer:

  1. Försökte hitta den där dokumentären på internet fast det gick inte, bara att den senaste TV-visningen va 1992 i 1:an xD Kanske går att fråga i nån filmbutik om de kan beställa den annars^^

    SvaraRadera
  2. Nemen hej Ellinor,ja har hittat din blogg lite sådär random. weird,ja letade egentligen efter Ellinorstad för att ja e så lat satt ja inte orkade gå in på bdb å ta länken så ja sökte på google x]

    SvaraRadera
  3. WEeeeeeei biatch, du är fan bra <3

    SvaraRadera